עופרים

גן אירועים או אולם?

בשלב מוקדם או מאוחר, כמעט כל הזוגות שמתחתנים בעונה המאפשרת זאת, מגיעים לדילמה המפורסמת – הבחירה בין גן אירועים או אולם אירועים. היתרון בבחירה באולם אירועים הוא בעיקר בכך שאינכם תלויים בחסדי מזג האוויר. אתם לא צריכים לחשוש אם יהיה קר מדי או חם מדי דווקא ביום החתונה, כי המיזוג באולם יכול לקבוע טמפרטורה קבועה ונעימה לאירוע. גן אירועים, מן הצד השני, נתפס כמקום רומנטי הרבה יותר לקיים בו חתונה. בגני אירועים רבים השילוב של הדשא, עם בריכות ומזרקות מים, פרחים ואווירה כפרית יוצר אווירה רומנטית קסומה שקשה לעמוד בפניה.

למה לא גם וגם?

בסופו של דבר, היתרונות והחסרונות של גן אירועים מול אולם הם ברורים וידועים. אז למה לא לבחור מקום שבו יש אפשרות לרקוד על שתי החתונות? בגן האירועים עופרים בדרום, ישנו השילוב האידיאלי של גן אירועים רחב ידיים ורומנטי יחד עם אולם אירועים מרווח ונעים בכל עונות השנה. כך, בשלב הראשון, תוכלו להתחיל את הערב בעריכת קבלת הפנים המפנקת בחוץ ולאחר מכן לערוך במקום הייעודי לכך את טקס החופה. בהמשך, תוכלו להיכנס יחד עם האורחים הנרגשים אל תוך אולם האירועים עופרים עבור הארוחה החגיגית והריקודים עד שעה מאוחרת בלילה. כמו בכל דבר בחיים, כאשר אתם עומדים בפני בחירה של או דבר אחד או דבר אחר, תמיד כדאי לבדוק אם יש אפשרות ליהנות משתי האפשרויות גם יחד.

עופרים

בעופרים ידאגו עבורכם לכל הפרטים

בגן האירועים עופרים, העובדים ישמחו לתת לכם שירות ולסייע לכם בהפקת האירוע על כל פרטיו, תוך עבודה צמודה עם הספקים הכי מקצועיים והסחורה הכי איכותית. כי אירוע מושלם ללא דאגות – זה גן האירועים עופרים.

פורסם ב-אוקטובר 22, 2017,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה