מיטה זוגית מעוצבת

המיטה, בשל גודלה, מהווה הלב של חדר השינה ותופסת חלק ניכר ממנו. לכן, חשוב לשים לב לעיצוב של המיטה הזוגית שכן הוא הבסיס שמכתיב את הטון לעיצוב כלל חדר השינה.

איך נבחר את העיצוב המושלם עבורנו?

את טון העיצוב המושלם עבורנו נבחר על פי טעם וסגנון אישיים וככל שניתן נתייעץ עם מומחים בעיצוב פנים או אולי אנשי מכירות בחנויות עיצוב הבית השונות. לסגנון יותר כבד וחם נבחר בבסיס מיטה עם ראש מיטה מעץ, מגולף בצבעים חמים ונתאים מצעים בצבעי אדמה ואולי כריות נוי. עבור עיצוב יותר מודרני ונקי נבחר בבסיס מיטה סטנדרטי ללא ראש מיטה, כיסוי מיטה עם הדפס מעניין וכריות נוי בצבעים מעניינים. נסו להתאים את עיצוב המיטה וחדר השינה לעיצוב יתר חלקי הבית על מנת לשמור על קו אחיד של סגנון.

כיצד ניתן לשדרג את מראה המיטה המעוצבת?

בעזרת אביזרים נלווים מעניינים נוכל לשדרג את מראה המיטה זוגית מעוצבת. אביזרים אלה יכולים להיות ארגזי מצעים לרגלי המיטה, כריות נוי כאמור לעיל, כיסויי מיטה, ראשי מיטה מעניינים, שטיחים קטנים וייחודים למרגלות המיטה, שידות לילה בצידיה וכדומה. שימוש באמצעים נלווים לשם שדרוג מראה המיטה והשלמת העיצוב לא חייב להיות עניין יקר ועשוי להסתכם ברכישה של כמה פריטים.

מיטה זוגית מעוצבת.jpg

עלויות של מיטות מעוצבות

קיים מנעד רחב במיוחד של מחירי מיטות זוגיות מעוצבות. מחיר המיטה זוגית מעוצבת תלוי בחומר, בהכללת המזרן או לא, בקיומו של ראש מיטה או לא ובחומר ממנו עשויים בסיסי המיטה. ככל שהחומרים איכותיים יותר, כך גם המחיר של המיטה הזוגית יהיה גבוה יותר. למשל, בסיס מיטה מעץ מגולף תעלה כנראה יותר מאשר בסיס מיטה העשוי פורמייקה.

פורסם ב-ספטמבר 6, 2017,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה