אסון התאומים

יש שיעידו כי החשיבה על מדינה כארצות הברית עד לפני שנות ה2000, הייתה חשיבה של מדינה שכל אדם היה רשאי להיכנס אליה ואף להסתתר ללא אשרות שהייה ומבדקים כאלה ואחרים. כשהגיחו להן שנות ה2000 השתנו פני הדברים. המעצמה הגדולה ביותר, שלא חששה מדבר ולו דבר, החליטה להפוך חשדנית בעקבות המאורעות הקשים שפקדו אותה.

אסון התאומים, איך זה התרחש ?

11 בספטמבר 2001, היה יום הסיוט הגדול ביותר של אחת המדינות הגדולות בעת המודרנית. מדובר במתקפת טרור של 19 טרוריסטים שהשתייכו לארגון אל קעידה. אותם טרוריסטים, חטפו ארבע מטוסי נוסעים ופוצצו אותם אל תוך מגדלי התאומים, על כך נקרא אסון התאומים. מטוס נוסף התרסק אל תוך הפנטגון- משרד ההגנה האמריקני, הוא הצליח להחריב אחד מהאגפים שם. מטוס רביעי ואחרון התרסק בפנסילבניה. במתקפה זו , נהרגו בקרוב ל3000 איש. 2749 קיפחו חייהם במסגרת אסון התאומים, 184 איש נהרגו בהתרסקות הפנטגון ועוד 40 איש בהתרסקות המטוס הרביעי בפנסילבניה.

ארצות הברית והשלכות אסון התאומים

אין ספק, כי ארצות הברית, המעצמה הגדולה, הצהירה במילותיה והן במעשיה, כי לא תחזור להיות אותה המדינה שהייתה לפני אותו אסון התאומים שפקד אותה. אותם החולמים, אשר היו מטיילים ברחובות מנהטן, היו מתרשמים מאותם מגדלים הנישאים לגובה, זה כאילו גולת הכותרת הייתה ונשארה, מגדלי התאומים. הכול היה מושלם, עד אותו אסון מסוקים ששינה את פני הדברים. סקרנו עבורכם כמה נקודות המדברות על כך .

אסון התאומים וארצות הברית של אחרי

אסון התאומים הפכה את המדינה רבת העוצמה למדינה חשדנית, אם שמעתם לא פעם על אנשים שהסתננו לאחת המדינות בקלילות, שהרי היום, בעקבות אסון התאומים, מחמירים כבר בזמן שנשאלות השאלות בעודכם רוצים להוציא ויזה לטיול תמים במחוזות המדינה המפלצתית . מי שמבקש להיכנס אל תחומי ארצות הברית חש בשינוי הגדול באבטחה לעומת מה שקרה לפני אסון התאומים. הבדיקות הקפדניות לא מותירות כלל ספק כי חוקי המשחק השתנו לחלוטין, והאבטחה הדוקה יותר מאי פעם בכל שדות התעופה בארה"ב.

 אסון התאומים

פורסם ב-אוגוסט 28, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה