פירוש חלומות

כמה פעמים קרה שהתעוררתם באמצע הלילה מחלום רע, או לחילופין, מחלום שהשאיר בכם רושם עז? במהלך הלילה אנחנו חולמים אין ספור חלומות שרק את מקצתן נוכל לזכור כשנקום בבוקר. החלומות היו מאז ומעולם עניין מסקרן, כולנו מכירים הרי את חלומותיו של יוסף ואת המשמעות העצומה המיוחסת לפתרונם. איך תוכלו לזכור את החלומות שחלמתם? למה התת מודע "מתעורר" תוך כדי שינה? ואיך תוכלו לשפר את איכות חייכם באמצעות פירוש החלומות שלכם?

פירוש חלומות

 פירוש חלומות – איך לזכור

אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לפירוש חלומות הוא הזיכרון. כאשר מגיעים לטיפול אצל פותר חלומות, חשוב מאוד להביא לו פירוט מלא ככל הניתן של החלום שחלמתם. כמעט תמיד, כשאתם מתעוררים בבוקר, אתם   זוכרים שאריות של חלומות. לפעמים אתם זוכרים שברי חלומות שלא מצליחים להתגבש לכדי חלום אחד שניתן יהיה לזכור ולספר אותו. אחת השיטות השכיחות ביותר לזכור על מה חלמתם היא באמצעות מחברת ועט שיונחו להם ליד מיטתכם. כאשר אתם קמים בבוקר, הדבר הראשון שעליכם לעשות (עוד לפני שצחצחתם שיניים!) הוא לכתוב את כל מה שאתם זוכרים מהחלום. כל הפרטים, גם אלו הנראים לכם לא חשובים יכולים להתברר בסוף כמהותיים ביותר. ככל שהזיכרון שלכם יהיה יותר מדויק והמחברת תתמלא ביותר פרטים ומידע אודות החלום, כך יהיה קל יותר למפרש החלומות להבין את משמעותו ולטפל בכם.

פירוש חלומות – כאשר התת מודע מתעורר

אחד הדברים המדהימים ביותר בחלומות טמון בעובדה שאי אפשר להסתיר מהם שום דבר. כל פחד, חשש או בעיה שמציקה לכם, יופיעו כחלום. הבעיה או הפחד יכולים להופיע בחלום כבעיה עצמה או באמצעות סימבול שמסמל את אותה בעיה. התת מודע שלנו "מתעורר" בלילה, כאשר כל השרירים רפויים ואין לנו אפשרות להדחיק את הבעיות ולברוח מהן. פירוש חלומות מאפשר לכם, אולי בפעם הראשונה, לחשוף ולהיחשף ולתת מענה לבעיות שלכם. כאשר הולכים לפותר חלומות, חשוב לעשות זאת בלב שלום ולהוריד מכם אלמנטים של ציניות. באמצעות פיתרון החלום יש לכם אפשרות ענקית לטפל בדברים שבאמת מציקים ומפריעים לכם.

פורסם ב-יולי 15, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה