אמא אדמה

האתר אמא אדמה מאגד בתוכו את כל מה שמעניין אותי ואתכם. באתר אמא אדמה תוכלו למצוא כתבות רבות בתחומים שונים של מיסטיקה, רפואה משלימה, רוחניות ועוד.

באתר יש שפע של מידע, שמתעדכן כל הזמן, כך שבכל פעם שנכנסים אל האתר יש כתבה מעניינת חדשה שפורסמה, בעלי מקצוע חדשים שמציעים את שירותם באתר, תאריכים של קורסים במגוון נושאים וכל מה שתרצו לדעת בתחום המיסטיקה והרוחניות.

אמא אדמה – סדנאות קורסים ואירועים

האתר אמא אדמה בנוי כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות את אשר הוא מחפש.

אם אתם מעוניינים להירשם לקורסים או סדנאות, האתר מציע קורסים שונים בתחומים שונים כמו קורס אסטרולוגיה למתחילים, הכשרת מנחי יוגה צחוק, מסעות וטיולים רוחניים ועוד. כל אחד יכול למצוא לפחות שניים או שלושה קורסים שהוא יהיה מעוניין להשתתף בהם. כל קורס וסדנה מתאר את לוח הזמנים שלו ואת פרטי ההתקשרות.

בנוסף לקורסים מפורסמים גם כל האירועים בתחום המיסטיקה הנערכים בארץ וכיצד ניתן להירשם אליהם.

אמא אדמה – מטפלים

אם את מחפשים אחר מטפלים רוחניים שונים תוכלו למצוא באתר (לפי קטגוריות של נושאי הטיפול) מטפלים שונים, כאשר כל מטפל מציין באיזה תחומים הוא מומחה, את כתובת הקליניקה שלו, את כתובת האתר שלו והאם הוא מוכן לטפל גם בביתו של המטופל.

אמא אדמה מאפשר גם למטופלים לחפש אחר מטפל וגם למטפלים לפרסם את עצמם באתר.

אמא אדמה – מאמרים וסרטונים

ניתן למצוא חומר כתוב על נושאים שונים בתחום המיסטיקה (כמו שציינתי קודם), אם ברצונכם להירשם לקורס או סדנה באחד מתחומי המיסטיקה תוכלו ללמוד עליו מעט לפני ממאמרים אלו. כמו כן, תוכלו לקרוא להנאתכם את המאמרים השונים.

מי שמעדיף לצפות בסרטונים מאשר לקרוא מאמרים יכול לבחור גם באופציה זו, באתר אמא אדמה ישנם סרטונים רבים בתחום המיסטיקה והרוחניות.

אמא אדמה

אמא אדמה – פורומים

ישנם פורומים בנושאי המיסטיקה, הרוחניות והרפואה המשלימה, שם תוכלו להעלות שאלות בפורום המתאים ולקבל את תשובת המומחים, בפורומים תוכלו למצוא פורום נומרולוגיה, פורום תקשור, פורום איכות הסביבה ועוד.

פורסם ב-מאי 6, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה