קונספירציות

קונספירציות הקשורות לתחומי החלל והחוצנים

אשר קורה מקרה שלא ניתן לו הסבר מספק או מניח את הדעת הסבירה, עולות לעיתים תיאוריות קשר בדבר קונספירציה כזו או אחרת שיכולה להסביר מה בעצם קרה. באופן טבעי מאד, החלל הוא נושא עמוס מאד לתאוריות קונספירציה שונות. נראה שיותר מכל קונספירציות שנפוצות בעולם, התאוריה כי הנחיתה על הירח היא זיוף של הממשל האמריקאי – היא התאוריה הנפוצה ביותר, כאשר יש גם לא מעט אנשי מדע שמאמינים שמדובר בזיוף מתוחכם מאד. אז מה באמת קרה על הירח אי שם בשנות השישים?

קונספירציות

קונספירציות על אולפן צילומים

האמת היא, שלפי תאוריית הקונספירציה, בכלל לא היה קשה לזייף את הנחיתה על הירח. הממשל האמריקאי פשוט השתמש באולפן צילומים מיוחד כדי לזייף את הנחיתה על הירח. יש קונספירציות שאף טוענות, כי את הנחיתה המפורסמת ביים לא אחר מהבמאי המוכר סטנלי קובריק. הסיבות לדעת הדוגלים בתאוריות קונספירציות לכך שהממשל זייף את הנחיתה, היא שהממשל כבר השקיע יותר מ40 מיליארד דולר בפרוייקט, ובנוסף רצה להשיג יוקרה במירוץ החלל מול ברה"מ – ולא היה יכול שלא להציג את התוצאה הסופית של הנחיתה על הירח.

ויש כמובן תאוריות על חוצנים

כמובן שאפשר למצוא לא רק קונספירציות על הנחיתה על הירח, אלא גם תאוריות קונספירציה רבות הקשורות לנחיתה של חוצנים על פני כדור הארץ. לטענת אנשים רבים הממשל האמריקאי לכד לאורך השנים חייזרים, ואף מבצע בהם ניסויים באזור שמוכר היום בתור אזור 51 במדבר נבאדה. באשר לאנשים שראו חייזרים – יש קונספירציות שטענו כי סוכנים מיוחדים, אשר מוכרים כ"גברים בשחור" עוסקים בהכחשה ואיומים על האנשים שהיו עדים לנחיתות.

והיו אפילו נחיתות בישראל

לטענת חובבי קונספירציות, היו אף נחיתות של חייזרים בישראל שהוסתרו למעשה מהציבור ע"י הממשל. יש מקרים רבים בסוף שנות ה90 של נחיתות כביכול, אשר אף עדויות של אנשי חוק כי הם ראו חוצנים, אולם במהרה גופות החייזרים הועברו לניתוח באבו כביר, ומשם ככל הנראה הועברו לידי הממשל האמריקאי שטיפל בהם באזור 51 המפורסם.

פורסם ב-מאי 1, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה