אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית המונית

תחזית אסטרולוגיה שבועית ניתן לקרוא בעיתוני סופי השבוע ואתרי אינטרנט. האסטרולוגים מציגים באמצעי התקשורת תחזית אסטרולוגית אישית לכל אחד מ-12 המזלות. התחזית היא תחזית כללית ואין בה כל התייחסות אישית לתאריך הלידה של האדם ומזלות האופק שלו. אסטרולוגיה שבועית נכתבת בהתאם לקווים כלליים של מפת הכוכבים. בכדי לקבל תחזית אישית יש לבנות לכל אדם מפה אסטרולוגית אישית. את המפה בונים בעזרת נתונים אישיים כמו תאריך לידה, שעת לידה ומצב הכוכבים ביום בו נולד האדם. באמצעות המפה האישית ניתן לחזות אירועים משמעותיים בחייו של האדם ולהמליץ לו אודות התאמות זוגיות ובחירות קריירה. באמצעות מפה אסטרולוגיה מקצועית מגלים כי הכל כתוב בכוכבים.

 אסטרולוגיה שבועית – בני מזל גדי

בני מזל גדי הם אנשים שאפתנים במיוחד, הם שואפים לצבור הישגים, רכוש וכסף. ללא כסף ורכוש בן מזל גדי חש חוסר ביטחון. בכל תחזית אסטרולוגיה שבועית ההישגיות והנחישות של בני מזל גדי באים לידי ביטוי. בתקופות בהן בני מזל גדי אינם מצליחים להשיג הישגים מזהירה אותם התחזית מפני תקופות קשות של תסכול. תקופות התסכול אינן שוברות את הגדי האחראי, הנחוש והשקול. בני מזל גדי נמצאים תמיד עם שתי רגליים על הקרקע. כאשר מזהירה התחזית את הגדי מפני בעיות בריאות צפוי כי יופיעו בעיות ברכיים, עמוד שדרה, פרקים, עור וכיס מרה. בני מזל גדי סובלים לכל אורך חייהם מבעיות רפואיות ומערכת חיסונית חלשה.

אסטרולוגיה שבועית – בני מזל מאזניים

בני מזל מאזניים מלאים בקסם אישי ותכונות טובות.  תחזית אסטרולוגיה שבועית של בן מזל מאזניים תמיד נכתבת בחיוך, גם בתקופות הרעות לא מצליחים הכוכבים לעמוד בפני הקסם המיוחד של בני מזל מאזניים. בני המזל מאופיינים בהגיון בריא, הרמוניה, שלווה, רגישות ויחסי אנוש טובים. המאזניים הוא חבר טוב ובן זוג אידאלי. תכונותיו השליליות מסתתרות תחת הקסם האישי. בזכות הקסם המיוחד של המאזניים מתייחסת החברה בסלחנות אל הקושי של בני המזל להיפתח רגשית. בני המזל מאוד אוהבים את חיי המשפחה ומתקשים לחיות ללא זוגיות ותא משפחתי תומך ואוהב.

אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית – בני מזל סרטן

בני מזל סרטן אוהבים את תחושת הביתיות, הבית מהווה בעבורם מבצר ומקום בטוח ומוגן. בני המזל מאוד משפחתיים ואימהיים, הוא אוהבים לחנך אחרים ולדאוג לאחרים. בני המזל מאוד רגישים ופעמים רבות קשה לנהל עמם מערכות יחסים יציבות. בתוך מערכת יחסים בני הסרטן מתגלים כבני זוג אוהבים וטובי לב. יחד עם זאת הסרטן מתגלה גם כבן זוג תובעני ותלותי. בכל תחזית אסטרולוגיה שבועית מתייחס האסטרולוג אל הרגישות הרבה אשר מאפיינת את בני המזל ואל הצורך שלהם בהגנה וביטחון.

 

פורסם ב-אפריל 22, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה