טרקטורונים בשטח

טרקטורונים – בילוי מושלם

לכל אחד מאיתנו יש את הצורך לצאת מדי פעם לטבע, לטייל בהרים ולנשום אויר נקי. אחרי הכל קשה לשבת במשך ימים שלמים מול מסך המחשב ולהתרכז כל כך בדברים מופשטים. טיולים בטבע מאפשרים לנו להתאוורר מהמחשב ומהעבודה השוטפת בצורה הטובה ביותר.

טרקטורונים הם בילוי מושלם למשפחות, לקבוצות חברים, ליום גיבוש עם חברים לעבודה ולזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי ובחיזוק הקשר הזוגי. טיולי טרקטורונים יכולים להיעשות במקומות שונים, במסלולים שונים, בשעות שונות  ובדרגות קושי שונות.  יש חברות המציעות נוסף על הטרקטורונים מדריכים צמודים אשר ישמחו להדריך אתכם בשבילי הארץ ובמקומות שלא הכרתם ולא יכולתם להגיע אליהם בלי טרקטורון.

טרקטורונים

טרקטורונים –  מסלולים שונים לבילוי מושלם

מהצפון ועד הדרום פרושים מסלולי טרקטורונים רבים. חלק מהמסלולים חוצים מדבריות, חלקם עוברים בנחלים ובמקומות עם מים, וחלקם מטפס במעלה ההרים, מגיע לפסגה ועוצרים ליהנות מהנופים המיוחדים הנשקפים מפסגות ההרים. אין צורך בניסיון קודם כדי ליהנות ממסלול של טרקטורונים, מסלולים רבים מיועדים דווקא לחסרי הניסיון.

את המסלולים אפשר לבחור לפי דרגות הקושי. משפחה עם ילדים תבחר לרוב טיול טרקטורונים בעלי דרגת קושי נמוכה ואילו זוג צעיר, רומנטי ונועז יבחר מסלול קשה יותר וייהנה  מחוויה אתגרית, מריגושים ומאדרנלין גבוה. לקבוצות מאורגנות כדאי לבחור מסלול טיולים המתאים לנסיעה בשיירות ואולי כדאי גם להצמיד לשיירה מדריך מקצועי.

טרקטורונים – אין כמו  רכיבה לאורך חוף הים

בדרך כלל כאשר אומרים טיולי טרקטורונים מצטיירת תמונה של כלי שטח הדוהרים בהרים או בתנאי שטח קשים. בשנים האחרונות, המסלולים על חוף הים הופכים להיות אטרקטיביים מיום ליום ורבים בוחרים לטייל לאורך חופי הים. בטיולים אלו אפשר לחזות בתופעות הטבע המיוחדות לחופי הים, לעצור להתרענן, להתרחץ בים ולהמשיך בטיול. יש הבוחרים לעצור לעצירה ממושכת יותר ולשלב בטיול ארוחה קלה או אפילו למנגל ולעשות על האש. בטיולים אלו חשוב להקפיד על נסיעה אטית ובטוחה במיוחד כאשר מתקרבים לאזורים שבהם יש מתרחצים.

טרקטורונים בשטח

טרקטורונים – לבילוי לילי רומנטי ומושלם

רבים בוחרים לרכוב על טרקטורונים בשעות הלילה, ובשנים האחרונות זה הפך לטרנד נפוץ. כאשר יוצאים לטיול לילי חשוב להצטייד באביזרים המתאימים כמו ציוד לראייה לילית, עזרה ראשונה, זיקוקי מצוקה ועוז. בלילה תוכלו לעקוב אחרי בעלי החיים הערים בלילות, בציפייה בכוכבים ובחסות החשכה תוכלו לפתח את הקשר הזוגי. טיול לילי אינו נועד להנאה מהנופים, בטיול לילי תוכלו להתרכז בעיקר בבני הזוג הצמודים אליכם וליהנות מלילה רומנטי ומקורי.

פורסם ב-ספטמבר 12, 2010,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה