ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא אחד הדברים הכי משמעותיים לתפקוד השותף של עסק ממוצע. אז נכון, צריך לגייס עובדים טובים, צריך לשמור על יעילות המערכת וצריך למצוא מיקום טוב למשרדים שלנו. אך הריהוט המשרדי הוא הקרום הפנימי של המשרד, הדבר בו ניתקל בכל שעה ביום, הכסא עליו נישב 9 שעות ביום, השולחן עליו נקליד במשך 4 שעות ברציפות.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי כיום הינו מגוון בצורה בלתי רגילה. ניתן למצוא רהיטים מהסוג הישן העשויים מתכת, ניתן למצוא רהיטים מודרניים בשילוב זכוכית או רהיטי פלסטיק חדישים. פלסטיק הוא כבר מזמן לא מילה גסה בהקשר לרהיטים מעוצבים. אלו מספר המלצות עבור מי שמתכוון לקנות בקרוב ריהוט משרדי לעסק או אפילו לפינת העבודה הביתית:

חומרים – אישית אני אוהב עץ. עץ משדר רעננות ותנועה. ניתן לרכוש רהיטי עץ מלא או פורניר. עבור מנהלים לדוגמא, שולחן פורניר כהה הוא אחד הדברים הכי מרשימים. במידה והולכים על צבע עץ מסוים, יש לחפש פריטים משלימים בדיוק מאותו הצבע. בצורה כזו יוצרים פינת עבודה עם אחידות רעיונית וצבעונית. אסור לקנות שולחן פורניר ועמדת מגירות ממתכת למשל.

אחידות – בהמשך לבחירת החומרים של ריהוט משרדי הרמוני, חשוב לשמור על אחידות בקו העיצובי ובחומרים. הדבר הכי מפריע בעין הוא לראות שולחן מעץ, כסא פלסטיק, וארון מגירות ממתכת. זה יוצר רעש וחוסר שקט. אחת המטרות הישירות של ריהוט משרדי היא לספק לעובדים סביבת עבודה הרמונית ורגועה. אחידות אינה שעמום אלא סדר והרמוניה.

מידות – הניסיון מלמד אילו מידות אידיאליות לבעלי תפקידים שונים. יש בשוק מידות סטנדרטיות לדלפקי מזכירות, שולחנות עובדים או שולחנות מנהלים מפוארים. אל תתווכחו עם המוכרים ואל תנסו להמציא את הגלגל. לכו לפי מה שנהוג. יש להקפיד על גובה נכון לגב, מספיק מקום ברגליים ומספיק מקום להניח על השולחן. שולחן קטן ועמוס חפצים לא מאפשר לעובדים לחשוב בצורה בהירה.

בחירה אישית – טיפ נוסף. ישנם בעלי עסקים שיכולים להרשות לעצמם לתת לעובדים חופש בחירה מסוים. כלומר לאפשר לעובדים לבחור בעצמם את הריהוט המשרדי שהכי מתאים להם, לפחות בנושא של כסאות משרדיים. מדובר בצעד מבורך. מצד אחד העובד יודע הכי טוב מה מתאים לו. מצד שני העובד מרגיש שמשקיעים בו באמת. אני משוכנע שעובד שבחר לעצמו את כסא העבודה ירגיש יותר מחובר לעבודת המשרד. אין ספק, ריהוט משרדי הוא הבסיס לעבודה שוטפת פורייה ומוצלחת.

פורסם ב-אוגוסט 25, 2010,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה