קונה ירושות

האם קניית ירושה הוא דבר חוקי?

קונה ירושות פועל באופן חוקי לחלוטין. כאשר אדם הותיר אחריו ירושה לילדים שלו או לבני משפחתו האחרים, הוא למעשה מעביר אליהם את הבעלות עליהם באופן גורף. יש חוקים ברורים לכך ואליהם לא ניכנס במאמר זה אך נציין שאחרי שהוא הלך לעולמו יש תהליך מסוים שהמשפחה תצטרך לעבור כדי להפוך להיות הבעלים החוקיים של אותם פריטים ורהיטים. קניית הירושה היא למעשה הסכם שבו הזכויות הללו עוברות לאדם אחר שאינו קשור לירושה המקורית, אחרי תשלום כספי כלשהו שנקבע.

קונה ירושות.JPG

כיצד קונה הירושות יעמיס את הכול?

קונה ירושות בדרך כלל יגיע עד לבית הנפטר וייקח משם את כל הציוד אחרי שהוא העביר את התשלום. כמובן שהתשלום יתבצע לפי כמות הפריטים והאיכות שלהם כאשר יש מגוון רחב של פריטים ורהיטים שלא יהיו שימושיים או שהוא פשוט לא ירצה. במצב כזה אפשר לדון איתו על פרטי הקנייה, על המחיר ועל הפריטים שהוא לוקח או לא לוקח בשל מגוון רחב של סיבות. בדרך כלל הוא יגיע עם טנדר או משאית וייקח את הכל, כאשר הכל יהיה מתועד לטובת שני הצדדים.

האם הוא חייב לקחת את כל הרכוש?

קונה ירושות יכול להחליט איזה ציוד ורהיטים הוא לוקח ואיזה לא. בסופו של דבר יש לו מטרה בקניית הירושות, כאשר המטרה יכולה להיות כלכלית, למטרות אספנות או שתיהן ביחד. לכן הוא יכול להחליט שהוא לא רוצה פריט מסוים או שאתם יכולים להחליט שהוא לא לוקח פריט מסוים. על כך תצטרכו לשאת ולתת עד שתגיעו לעמק השווה ותמיד תזכרו שאם אתם מגיעים למבוי סתום אתם יכולים לבחור בקונה ירושות אחר, כי לא חסרים כאלו בארץ.

פורסם ב-ינואר 13, 2019,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה