רפלקסולוג בצפון

הרפלקסולוגיה, בשל היותה שיטת טיפול הוליסטי, מתייחסת לאדם כשילוב של נפש וגוף כאחד. זאת הסיבה שהיא אינה מתמקדת רק באבחון מחלות פיזיות ובטיפול בהן, אלא גם באבחון מבנה ובמצב נפשי של הפציינט, מתוך מטרה לתת לו טיפול מקיף, יסודי וכן מועיל. כאשר הפציינט מגיע אל רפלקסולוג בצפון הוא עושה לו אבחון והוא מסוגל לאבחן אצלו סימנים לרגשנות, נטייה להתנהגות קורבנית, תחושה של חוסר בקיום של הדברים הבסיסיים בחיים, עניינים הקשורים לדימוי האישי, חוסר ביטחון וכדומה.

מה קורה בטיפול?

כאשר פציינט מגיע לטיפול ראשון אצל רפלקסולוג בצפון, הוא חוקר אותו בנוגע למצב הבריאותי שלו, בעבר ובהווה ואז עובר לבחון את כפות רגליו של הפציינט. המטפל שואב מידע מן המבנה, המרקם, הצבע והטמפרטורה של כפות הרגליים של הפציינט, ושל החלקים השונים בהן, מלבן מידע זה עם הפציינט וביחד עמו מגבש אסטרטגיית פעולה, שתכלול טיפולים מותאמים ואולי גם יטיל המטפל על הפציינט עבודה שעליו ליישם במסגרת הביתית שלו.

מה טומנת בחובה הרפלקסולוגיה?

הרפלקסולוגיה מתאימה גם לטיפול בתינוקות, בילדים ובנוער. הודות לכך שכפות הרגליים שלכם מספקות מעצמן אינפורמציה מרובה, ניתן להבין מכך את מצבכם בכל זמן נתון, גם אם אינכם יודעים או שמא מתקשים לתאר את המצב שלכם, להסביר או לענות על שאלות רפלקסולוג בצפון. לרוב בגילאים צעירים השפעת הרפלקסולוגיה הינה מיטבית ביותר, מכיוון שבגילאים צעירים הינם יותר פתוחים לשינויים ודפוסים בעייתיים עוד לא התקבעו אצלם.

הרוגע בזמן הטיפול הפיזי אצל מבוגרים יכול מאוד לעזור לכם, הוא יכול לעזור לכם להגיע לתובנות והארות בהקשר לחייכם. בכל גיל אשר תהיו, עיסוי כפות הרגליים משחרר מתחים מיותרים, ובכך מאפשר תפקוד מיטבי יותר של הגוף שלכם על מערכותיו השונות. כמו כן, לעבודה ממוקדת על איברים ופעולה לשיפור מצבם ובתוך כך שיפור מצב הגוף כולו.

1

 

פורסם ב-פברואר 13, 2016,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה