אלו עבודות יכול לבצע מנעולן בתל אביב

ישנן עבודות שונות שאותן יכול לבצע מנעולן בתל אביב וכדאי להכיר את העבודות השונות וזאת לפני שאתם חושבים להחליף את מנגנון הדלת שלכם או לשלם מחיר יקר על עבודות שונות שאתם מזמינים ללא צורך בכך.

טיפול במנגנון הנעילה שלכם

אחת העבודות שאותה יכול לבצע מנעולן בתל אביב היא טיפול במנעול שלכם. טיפול זה יכול לכלול גם:

פריצת המנעול – המנעולן יבצע פריצה אם אתם שכחתם את המפתח, אם המפתח נשבר בתוך המנעול ואין אפשרות להוציא אותו או אם נעלתם את המפתח שלכם בתוך הרכב ועתה אתם זקוקים לפריצה מקצועית כדי להמשיך בדרככם.
תיקון המנעול – הזמנת מנעולן בתל אביב תתבצע גם לצורך תיקון של מנעול קיים. ישנם מצבים רבים שיכולים לגרום למנעול להישחק או פשוט לזוז מהמקום שלו בהתאם לדלת או למבנה הבסיסי שלה. המנעולן יכול להגיע, לבצע את התיקון של המנעול כאשר לפעמים לא יהיה לו צורך אפילו להחליף את המנעול (ואם יהיה צורך להחליף את המנעול הוא יודיע לכם כיוון שלרוב מדובר בתשלום נוסף).
שחזור מפתחות – ישנם מצבים בהם המפתח פשוט הלך לאיבוד ואז אין צורך להחליף את כל המנעול ואפשר פשוט לבצע שחזור של המפתח מתוך מנגנון הנעילה. כלומר, המנעולן לא חייב שיהיה לכם מפתח נוסף כדי ליצור מפתח חדש. פעולה זו יכולה לחסוך לכם עלויות של החלפת מנגנון הנעילה.

פריצה

מנעולן בתל אביב יכול לבצע עבודות שונות שקשורות במנעולים כולל גם פריצת דלתות בתים, כלי רכב או פריצה של כספות. המטרה של המנעולן היא לבצע את עבודת הפריצה בלי לפגוע במנגנון של הדלת או בסביבה ולהשאיר עבודה נקייה ללא פגיעה במקום.

מנעולן בתל אביב

פורסם ב-דצמבר 22, 2015,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה