לימודי מוזיקה אלקטרונית

לימודי מוזיקה אלקטרונית אלו לימודים אליהם מגיעים מועמדים אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם בתחום במטרה ליצור בעצמם מוזיקה אלקטרונית. המוזיקה האלקטרונית מתבססת בעיקר על סינטיסייזר ומחשב. השימוש בתוכנות המחשב ליצירת מוזיקה הופכות להיות היום פופולאריות ונגישות יותר מבעבר והיום מי שיש לו חוש מוזיקלי, חוש קצב ותשוקה עזה ליצירת מוזיקה דיגיטלי, יכול להגיש את מועמדותו ולהשתלב במסגרת לימודי מוזיקה אלקטרונית.

חושים בסיסיים

על מנת ללמוד ליצור מוזיקה אלקטרונית יש צורך בחושים בסיסיים וגישה טוב למוזיקה. נוסף לבסיס זה על המועמד להיות מלא בתשוקה ליצירה, רצון לבטא את עצמו וגם גישה טובה למחשבים ולציוד טכני. לימודי מוזיקה אלקטרונית נותנים לתלמידים את כל הידע שנדרש להם כדי שיוכלו לצאת וליצור בעצמם את המוזיקה שלהם, אך לשם כך עליהם לבוא עם חושים בסיסיים אלו.

ביטוי עצמי

לימודי מוזיקה אלקטרונית מאפשרים לכל תלמיד ליצור את תיק העבודות שלו. תיק העבודות של כל תלמיד הוא אישי ואמנם לרשות כל התלמידים עומד ציוד מתקדם וחדרים מוזיקליים בהם ניתן להפיק מוזיקה, אך כל אחד יעשה בהם את היצירה האישית שלו. המטרה של המורים במסגרת לימודי מוזיקה אלקטרונית היא לתת לכל תלמיד את הכלים הנדרשים לו כך שיוכל ליצור בעצמו את תיק העבודות שלו שייצג אותו בצורה הטובה ביותר.

צוות מורים

צוות המורים תפקידו להכשיר כל תלמיד ליצור את המוזיקה שלו. חלק מהיצירה היא שימוש בכלים ולימוד של טכניקות שונות שיכולות להיות גם על הסיטיסייזר או על המחשב וחלק חשוב מהיצירה זו היכולת לביטוי עצמי. המורים מלווים כל תלמיד במטרה שהוא עצמו יצליח להוציא את המחשבות שלו, הרגשות שלו ולהפוך אותן למוזיקה אלקטרונית משלו.

פורסם ב-ספטמבר 13, 2014,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה