ארון משרדי

איך בוחרים ארון משרדי?

כל משרד או בית עסק אשר מכבד את עצמו חייב לדאוג לכך שיימצא במקום ארון משרדי איכותי ביותר, אשר יאחסן מבחר של פריטים חשובים של בית העסק בו מדובר. כדאי לבחור ארון מתאים כאשר מעצבים משרד חדש או מעוניינים להוסיף גיוון אל המראה המסורתי. מצד שני, יש הרבה מאד סוגים של ארונות כאלה ואחרים בשוק, ולא תמיד קל לזהות ארון משרדי מושלם במחיר משתלם. אם כן, נראה כי הדרך לבחור את הארון מבלי לבזבז זמן וכסף היא בדיקה של המפרט אשר מוצע לכם ובדיקת התאמתו לצרכים של העסק שלכם.

כדאי לברר כמה מדפים יש לארון והאם הם ניידים. לאחר מכן יש לבדוק את המתאימות לקלסרים, את הצבע של גב הכוננית במידה והיא קיימת ואת הגובה של הדלתות. גם סוג הפתיחה חיוני לניצול הנוכחות של ארון משרדי. בשלב הזה יש להשוות בין ארונות על בסיס מידות, צבע, זמן אספקה ואחריות.

יש מקרים בהם אפשר לבחור תוספות עבור הארון. התוספות יכולות להיות מנעול מיוחד, קסקט מעוגל ומלבני או ידיות מעוצבות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך להתפשר על הצבע של הארון. אם מוצאים ארון אידיאלי וחוששים מפני ההשתלבות שלו עם שאר העיצוב יש לברר לגבי צביעה. זה יתרון נפוץ בארונות שעשויים עץ, אך כיום קיימת אפשרות דומה גם בארונות מתכת או פלסטיק.

הייחודיות של ארון משרדי

ארון משרדי אינו מחליף כוננית מדפים או כוורת. יש משרדים בהם הארון מוצב בסמוך אל כוננית מדפים אך התפקיד שלו שונה, בעוד בהרבה עסקים הארון הוא רהיט האחסון היחיד. ארון מציע יתרונות שאי אפשר להשיג באמצעות רהיטים אחרים. הגישה אליו פשוטה, הוא משנה את המראה של החלל וניתן לנעול אותו. בניגוד לארון ביתי או רגיל, בעת תכנון של ארון משרדי הדגש הוא על עמידות לשנים רבות ומקסימום של בטיחות. אלו התכונות שהופכות את הארון לרהיט חיוני במשרד המודרני, או בארגונים שרוצים לנצל היטב את המקום שעומד לרשותם.

1

פורסם ב-דצמבר 20, 2013,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה