צילום פורטרטים

צילום פורטרטים

צילום פורטרטים נחשב בשנה שנתיים אחרונות, מאז נכנס אלינו הפייסבוק לחיים, לתחום מאוד מבוקש. אם בעבר צילום פורטרטים היו משמשים אותנו לתמונות באלבום, הרי שכיום צילום פורטרטים שלנו ישר נכנס לפייסבוק. למעשה באמצעות צילום פורטרט מקצועי  ונכון תוכלו לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות בצורה טובה יותר. איך זה עובד?

צילום פורטרטים – לבחור נכון

הדבר החשוב יותר הוא לבחור צלם מקצועי שידע להוציא מכם את המיטב. כל אחד יכול לקחת מצלמה, ללחוץ על הכפתור ולצלם. בשביל זה לא צריך צלם פורטרטים מקצועי, אבל אם אתם רוצים לקבל תמונה שתחמיא לכם, שתוציא מכם את המיטב, אזי מומלץ לשכור את שירותיו של צלם מקצועי שמבצע צילום פורטרטים. איך בוחרים צלם כזה? נכנסים לאתר שלו, רואים את תיק העבודות ואם מחברים לסגנון העבודה והצילום שלו  הולכים על זה.

המציאות שאנו חיים בה כיום מחייבת אותנו לברור כל תמונה שאנו מעלים לפייסבוק. ממש כמו אתר הכרויות הפייסבוק, מעבר להיות הרשת החברתית הגדולה בעולם גם מאפשר לנו להראות את עצמנו. למה שבמקום  תמונת הפרופיל מלפני שנה שצולמה בצורה לא מקצועית ומחמיאה מידי, לא תעשו צילום פורטרט או סט צילומי פורטרט אותם תעלו לפייסבוק שלכם? יש כאלו שאולי יפקפקו בכך, ויגידו למה צריך צלם מקצועי ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לנסות ואז לראות את התגובות של החברים, וקהל הגולשים. אין ספק שהתגובות לתמונות הפורטרט המקצועיות יהיו טובות הרבה יותר מאשר התמונות הרגילות שלכם.


צילום פורטרטים – צילום אותנטי מנצח

צילום פורטרטים טוב לא ייתן תחושה שהצילום נעשה בהשמנה. במילים אחרות – אף אחד, חוץ מכם, לא אמור לדעת שמי שצילם אתכם הוא צלם מקצועי.החוכמה היא לצלם במקצועיות אולם בסביבה שלכם, בה תרגישו הכי בנוח ולא תיצרו מצב שאנשים יחשבו שהתמונות צולמו באיזה סטודיו. יש חשיבות רבה לאותנטיות של התמונות, אתם יכולים לב מה אתם חושבים על תמונה יפה שצולמה באיזה טיול לעומת תמונה בה אתם רואים שהמצולם צולם בסטודיו מקצועי עם איפור וכו'.

צילום פורטרטים –  כי תמונה אחת שווה…

צלם מקצועי יכול לשדרג אתכם בצורה בלתי רגילה. היכולת של צלם מקצועי להראות אתכם באור אחר, זה יכול להיות אור רגיש, מחוספס, מצחיק או כל דבר אחר, היא הסיבה בגינה מומלץ לכם מאוד לשכור את שירותיו של צלם פורטרטים מקצועי. את התוצאה תראו מיד!

פורסם ב-ינואר 13, 2012,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה