הסרת עין הרע

הסרת עין הרע

עין הרע זו  היכולת של אדם להזיק לאדם אחר באמצעות דיבור מכוון או לא מכוון. פעולה זו של עין הרע יכולה לפגוע בכמה תחומי חיים כגון: בזוגיות, בפרנסה, בבריאות וכו'. הדרך הטובה ביותר להישמר מעין הרע היא ללמוד מהי עין טובה וליישם זאת. ואם חלילה כן דבקה בנו עין הרע חשוב מאוד להסירה ולעשות טקס הסרת עין הרע.

הסרת עין הרע

הסרת עין הרע באמצעות שימוש בעין טובה

  • עין טובה יכולה להתבטא בכמה רבדים, אך הדבר החשוב ביותר במימוש העין הטובה הוא לשמוח בשמחת הזולת מתוך אהבה אמיתית לזולת ופרגון מלא. להאמין שאם לזולת טוב, זה באמת כי מגיע לו ולא משנה היכן אנחנו עומדים באותו הזמן במצב טוב או רע.
  • על מנת שנדע איך עושים הסרת עין הרע באמצעות עין טובה, עלינו להבין את מהותנו כאן. עלינו להבין שכל אחד נולד עם המזל שלו ועם הייעוד שלו. זה מה שנתון וקיים בשבילו, אפילו אם לפעמים יש במצב הזה חסרונות ותיקונים.
  • חשוב להבין שמה ששייך לך הוא שלך ומה ששייך לחבר שלך הוא של החבר שלך. אם החבר הצליח יותר ממך במבחן, זה לא שייך אליך, אלא שייך רק אליו, אל החבר.
  • אם נצליח להבין את המשמעות זו של עין טובה, אם נצליח להפנים בנו נושא זה ולקיים אותו, עין הרע תרחק מאתנו ולא תדבק בנו או במשפחתנו. כך נמנע ממזל רע ולא נצטרך כלל לעשות הסרת עין הרע.

הסרת עין הרע – השיטות הנוספות המקובלות בימינו:

היות ואנו חיים בעולם פיזי, נתחיל עם הסרת עין הרע וניקיון במימד הפיזי. נפנה חפצים ישנים וחסרי שימוש כמו בגדים, נעליים, כלי מטבח וכו'. את החפצים נמסור למשפחות נזקקות אשר יוכלו להשתמש בהם וליהנות מהם. על ידי כך נעזור לזולת וגם נגרום להם לשמחה.

  • נמשיך אחר כך לניקיון נפשי, לטיהור. נמלא גיגית עם מים פושרים, נשפוך חצי כוס מלח גס ושלוש כפות שמן לבנדר. תערובת זו צריך לשפוך על הגוף בעודה חמימה. התוצאה של מעשים אלו היא הסרת עין הרע על ידי פינוי האנרגיות השליליות מהגוף ופינוי מקום לאנרגיות חדשות, טובות יותר.

פורסם ב-מרץ 15, 2011,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה