הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי ליום ששי – חבר שלי הוא אסטרולוג מומחה ומדי פעם הוא שולח לנו תחזיות מדהימות לימים הבאים. קבלו הורוסקופ יומי ליום ששי הקרוב… מקווה שיהיה לכולם סופ"ש מדהים…

הורוסקופ יומי

טלה

אתם נמצאים תחת לחץ והניסיון לעשות יותר ממה שאתם מסוגלים, עלול לגרום לדברים להשתבש.

מומלץ להימנע מהחלטות או מפעולות ספונטאנית, עדיף לקחת רגע נוסף למחשבה ולעשות בדיקה חוזרת של כול הנתונים.

למעשה היום הזה מוצלח למטלות שבשגרה ורצוי להימנע מהתחלות חדשות שיש להם השלכות לעתיד..

שור

הירח שעדיין במזלכם ממשיך למלא אתכם באנרגיה מחזקת שקצת מפצה על ריכוז הכוכבים שנמצא עדיין בבית ה-12 הוא בית מצולות הנפש והפעילות שמאחורי הקלעים.

נצלו את האנרגיה הגבוהה יחסית היום כדי להמשיך לקדם את המטלות החשובות שלכם, אך אל תתחילו עדיין פרויקטים חדשים, חכו ל-11 חודש, שמרס הנמרץ יעבור למזלכם.

זאת מכיוון שקיים כלל מיסטי בסיסי שאומר: שמה שמתחיל ברגע מבורך נושא את אופי הרגע גם בהמשך.

תאומים

הירח ממשיך היום את הילוכו בבית ה-12 הוא בית מצולות הנפש והפעילות שמאחורי הקלעים וזה די מקשה עליכם הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית.

לכן המשיכו לקדם את המטלות החשובות והימנעו מלקחת על עצמכם מחויבויות שתתקשו לעמוד בהם.

הלילה הירח יעבור למזלכם ומחר אתם תחושו מאוששים ומוכנים יותר למשימות מורכבות שדורשות יותר מאמץ.

סרטן

זהו עוד יום אנרגטי שבו קצב הדברים מהיר, אך תיתכן גם חוסר רציפות בין הדברים ואולי גם תצוץ איזו הפתעה שלא התכוננתם לה.

הפן החברתי מודגש גם היום ויהיה לכם קל לקדם את עצמכם ואת רעיונותיכם וכלל, זהו יום מצוין להיחשפות.

בסביבות השעה 8 בערב  יעבור הירח לבית מצולות הנפש והאנרגיה שלכם תחל לרדת, לכן קדמו היום כמה שיותר נושאים, שמא בימים הקרובים תתקשו לעמוד בקצב.

אריה

הימצאותם של הירח והשמש בכפיפה אחת בבית שקשור לקריירה, יכול  להגביר את העומס והלחצים שמופעלים עליכם היום ויחד עם זאת גם לעודד אתכם להציג מוטיבציה גבוהה מהרגיל בקידום מטרותיכם

אכן אין זה יום קליל או קל, זהו יומם של הנחושים והשאפתניים שבניכם שרוצים להתקדם ואפילו להגיע לפסגה. על כן גלו ראש גדול ונכונות  לקחת על עצמכם עוד משימות ואחריות, זה בהחלט ישתלם לכם בעתיד.

בתולה

הגזרה הכלכלית פעילה מאוד ויש פוטנציאל רב כרגע להשקעות נבונות ומתוחכמות.

הימצאותם של הירח והשמש בבית שקשור לחשיבה הגבוהה, יכול לעזור לכם להתוות את קווי המתאר לפעולות הנדרשות כדי שתשיגו את הרווחים המקווים בעתיד.

מומלץ כרגע להרחיב את שדה הראייה ולבדוק הזדמנויות גם במקומות מרוחקים, או אפילו בחו"ל.

 

מאזניים

העוצמה הרגשית שגוברת היום עשויה להדגיש את העניינים שבלב, לעורר את תשוקתכם ולגרום לכם להקרין משהו סקסי יותר. הורוסקופ כזה מחייב לטפח עצמכם!

זהו יום מצוין ליצירת יחסים לטווח הארוך וגם להעמקת הקשרים האינטימיים הקיימים. העיקר שתפגינו נאמנות, תהיו ישרים עם עצמכם ועם הזולת, תישמרו על איזון והרמוניה ותקפידו גם בשמירת על סודיות.

עקרב

למרות העומס והלחצים בהם אתם נתונים כעת, נראה שאתם מצויים היום במצב רוח די נוח וחברותי, מה שמעודד אתכם לשתף פעולה דיי בקלות עם הסובבים, לפעמים אף על חשבון וויתורים בנושאים שהיו בעבר הלא רחוק דיי עקרוניים עבורכם.

אמנם, פנויים ולפנויות שבניכם יש כרגע יותר הזדמנויות, אולם עדיין זה לא הזמן האופטימאלי ליצירת הקשר  שמתאים לכם. הורוסקופ עוזר לדעת מתי יגיע קשר רציני באמת.

קשת

האנרגיות החיוביות בגזרה המקצועית משפרים את יכולת החשיבה והביטוי שדוחפים אתכם להתבלט ברעיונות נועזים ויצירתיים מהרגיל.

זהו יום מצוין גם לעיסוק בנושאים פיננסיים וזה בהחלט הזמן לשוחח עם המעסיק שלכם על שיפור שכרכם ותנאי עבודתכם. אל תגידו לבוס שקראתם את זה בהורוסקופ שלכם!

הקשיבו היום גם לגופכם והשקיעו מחשבה בדרכים לשיפור הכושר הגופני. תזונה מתאימה ופעילות פיזית ירעננו את האנרגיות וישפרו את מצב הרוח ואת היכולת שלכם להתחרות ולקדם את עצמכם.

גדי

עוד יום חביב, משעשע אולם האנרגיה הזו תתפוגג בשעות הערב ותוכניות לבילוי עלולות להשתבש. הורוסקופ הפכפך יחסית…

עם זאת שעות העבודה מוצלחים למפגש עם מישהו שיכול לסייע לכם בקידום הקריירה שלכם, או ליצירת שיתוף פעולה

אולם זה לא הזמן האידיאלי להתחלות חדשות, חכו לאחרי יום העצמאות.

דלי

יתכן היום קונפליקט בין עולמכם הפנימי והרגשי לבין העולם החומרי, הגשמי, מה שעשוי להשפיע מאוד את התנהגותכם במהלך היום. קריאת הורוסקופ יומי היא דרך טובה להתחיל את היום העמוס הזה.

לכן השמירה על איפוק וקור- רוח מאוד חיוניים היום, בעיקר כשדברים פתאומיים מפרים את שלוותכם ודורשים התייחסות מיידית.

שיפור ניכר צפוי בשעות הערב בעקבות מעבר הירח לבית ההנאות, מה שעשוי להגביר  את החשק לצאת ולבלות וזהו בהחלט ערב נפלא למפגש חברתי או לפעילות רומנטית מרגשת.

דגים

כדאי שתפגינו היום יותר פתיחות ותקשיבו לדברי אחרים, בעיקר לאנשים בעלי ניסיון חיים עשיר, כיוון שאלה עשויים להעשיר אתכם בעצות ובתובנות חשובות היום.

מצב הרוח הנמרץ והתקשורתי מאוד יתפוגג במהלך הערב ואתם עשויים לחוש צורך בחברת אנשים רגישים וקשובים שיאזינו למה שמציק לכם ובעיקר יתמכו בכם.

סיכום

הורוסקופ יומי הוא כלי מדהים להגברת המודעות שלנו לגורל, להחלטות ולמצבי רוח שונים בחלקים שונים של החודש. באמצעות הורוסקופ ניתן לתכנן את הפעילויות שלנו בצורה טובה יותר, שתניב לנו הישגים טובים יותר. שיהיה שבוע קסום לכולם…

פורסם ב-יוני 30, 2011,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה