קידום אתרים

קידום אתרים – מגוון אפשרויות

 

חברות קידום גדולות

כיום כשמחליטים לבצע פרויקט שיווקי של קידום אתרים, קיים מגוון רב אפשרויות בשוק. כמובן שקיימות חברות קידום אתרים גדולות ומובילות. מדובר בחברות קידום גדולות וותיקות שמלוות את השוק כבר למעלה מ-5 שנים. חברות אלו נבדלות אחת מהשנייה בהתמחויות שלהן, אבל בגדול כל אחת מהן יכולה להביא אתכם תוך זמן סביר אל המקום הראשון בגוגל. העניין הוא שזה עשוי להיות כרוך בהוצאות לא מבוטלות. כשעובדים עם חברה בסדר גודל כזה משלמים בין השאר על המוניטין.

קידום אתרים

חברות קידום אתרים בינוניות

לצד החברות הגדולות והוותיקות, קיימות חברות קידום אתרים בינוניות, עם מספר עובדים סביר ועם רמת מקצועיות גבוהה למדי. חברות אלו נותנות בד"כ שירות לכמה עשרות של עסקים ולא למאות עסקים. מדובר בחברות מעט יותר צעירות בשוק או חברות שהוקמו ע"י עובדים לשעבר בחברות הגדולות – אנשים מצוינים עם יכולות מוכחות. ההבדל המשמעותי הוא הרעב העסקי של חברות אלו להמשיך לגדול ולהביא ללקוחות תוצאות חזקות. חברות אלו בד"כ ייתנו שירות יותר אכפתי מאשר החברות הגדולות, שהן לעיתים שבעות.

 

פרילנסרים רציניים

הדרגה השלישית של חברות קידום אתרים כוללת בתוכה פרילנסרים. קיימים כמה פרילנסרים גדולים, אך רובים מסתפקים בכמות מוגבלת של לקוחות. אחרי הכל קידום אתרים כרוך בלא מעט עבודה טכנית וסיזיפית מדי יום. למעט מקרים יוצאי דופן, הרוב הגדול של פרילנסרים הם מתחילים בתחום או יזמים צעירים שכבר למדו את העקרונות הבסיסיים של קידום אתרים ומנסים את מזלם בשוק. העניין הוא שלעיתים אין להם מספיק יכולות ומספיק עוצמה ברשת כדי לקדם את מושגים תחרותיים.

 

פרילנסרים זעירים

לאור התחרות הגדולה בתחום של קידום אתרים, יש כיום גם סוג רביעי של פרילנסרים – אפשר לקרוא להם "החובבנים". מדובר באנשים פרטיים שמספקים שירותי קידום עבור סכומים נמוכים במיוחד. העניין הוא שבקידום אתרים כמו בכל תחום אין קסמים. כדי להגיע לתוצאות צריך ידע מקצועי, עבודה קשה ועקביות. תקציבים נמוכים מדי לא מאפשרים עבודה בהיקף הדרוש ואז לא משיגים את היעדים המבוקשים.

 

יתרונות וחסרונות של חברות

עבור עסקים מסדר גודל בינוני ומעלה קידום אתרים הוא צורך של ממש. כלומר התהליך של קידום אתרים כולל בתוכו תקשורת שבועית ואפילו יומיומית עם מקדם האתרים. כשעובדים עם חברת קידום גדולה, בד"כ עובדים מול פרויקטור צעיר וזה עשוי להיות מעט מתסכל. לעומת זאת כשעובדים מול חברת קידום בינונית או עם פרילנסר מוצלח – נהנים מהטיפול של האנשים הכי מיומנים בחברה. מבחינה זו יש יתרון גדול לבחור חברת קידום אתרים בה יודעים מראש ממי הולכים לקבל את השירות.

פורסם ב-אוקטובר 23, 2010,ב-Uncategorized. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה